Cégismertető

Mester-Építő Kft – szakmai háttér – tőkeerő – referencia…

“nomen est omen”, vagyis a név kötelez; kimagasló, első osztályú kivitelezési minőség, egyéni vevőigények befogadása, határidőig történő átadás, korrekt kapcsolat, gondoskodást vállalunk és végzünk a kulcsátadást követően is:

1. Kézzel fogható, megtekinthető referencia
A piaci lakásépítést megtartva, a Mester – Építő Kft. megalakulásától eltelt évek során, az építőipar számos területén komoly eredményeket mutathat fel. Sokoldalúságát jellemzi, hogy a lakásépítés mellett ipari és egyéb beruházásokban is részt vesz fővállalkozóként; legyen az gyárüzem-, irodaház-, vagy szociális jellegű épület. Versenyképességének záloga a jó ajánlati ár, a vállalt és megtartott befejezési határidő, a teljesítési garanciák, a kiváló minőség és a korábbi referenciák. Vállalja az új kihívásokat és megfelel azoknak. Építőipari tevékenységét a magyar, vagy külföldi magántulajdonú vállalatok és önkormányzatok (közbeszerzés keretében zajló) megrendelései is jelentik.

2. Biztonsággal tervezhet, megfelelő tőkeerő és banki háttér

Árbevétel az elmúlt években

3. Szakmai tanácsadás tervezéstől a kulcsátadásig
A korábbi referenciák mellett biztos hátteret jelent az “emberi oldal”, a több éve a társaságnál dolgozó, magasan képzett mérnökök, építésvezetők és összeszokott ütőképes szerkezetépítő csapat. Cégünk partner a beruházások teljes körű lebonyolításában. Vállalja a megrendelő számára optimális feltételeket jelentő terület felkutatását, az épületek megtervezését, a teljes kivitelezést, a hatóságokkal, szolgáltatókkal történő egyeztetést, engedélyek beszerzését.

4. Minőségbe fektethet, alkalmazott minőségirányítási rendszer, kiemelkedő ár-érték arány.
Az MSZ EN ISO 9001:2001; MSZ EN ISO 14001:2005 jelű és a BS OHSAS 17001:2007 jelű szabványok követelményei által előírtaknak megfelelően szabályozza az építőipari kivitelezés és ingatlanhasznosítás tevékenységi körre vonatkozó folyamatait. Célja a hatékonyság növelése, melyet főleg a folyamatos és rendszeres vezetőségi átvizsgálás, a belső auditok, a folyamatosan továbbképzett munkatársak, valamint a vevőszolgálati tevékenységek szabályozásaira alapoz, a megrendelői, vevői és partneri elégedettség fokozása érdekében komplex minőségirányítási rendszerének működtetésével.

5. Hosszú távú jó kapcsolat, felelősség az elvégzett munkáért.
Cél teljesíteni a megrendelők, vevők, valamint az alkalmazandó jogszabályok és szabványok követelményeit és közben elérni a megrendelők, vevők elégedettségét.

Barna Gábor
ügyvezető